    From: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklama Renault
    Date: Wed, 21 Feb 2007 16:53:11 +0100

    Ajgor napisał(a):
    > Witam.
    > Wlasnie w telewizji widzialem reklame Renault, w ktorej mowia o
    > bezpieczenstwie, i po kolei pokazuja znaki firmowe
    > chyba z 6 innych firm jako gorszych od wlasnej. Mercedesa, Toyoty, Opla,
    > Forda, Volvo i bodajze Volkswagena.
    > A ja mam pytanie. Czy to nie jest zlamanie jakicchs przepisow? Rozumiem,
    > ze istnieje reklama porownawcza. Ale na pokazanie znakow firmowych
    > musieli by miec zgode wlascicieli. A watpie, zeby taki Mercedes zgodzil
    > sie na pokazanie swojego znaku jako gorszej marki. Jak to z tym jest?

    ostatnio mialem kurs z metod sprzedazy
    jezeli dana marka chce pokazac siebie jako lepsza na tle innych to musi
    to pozniej udokumetnowac

    nie przygladlaem sie dokladnie wspominanej przez Ciebie reklamie

    ale np blend-a-med robi jakies sympozjum na temat past dla stomatologow
    i bierze w nim udzial powiedzmy 100 ludzi, po sympozjum 90 stwierdzilo
    ze ta pasta jest lepsza, pozniej w reklamie slyszymy ze 9 na 10 poleca
    ta paste i to juz jest legalne.

    podsumowujac mozna swoja marke pokazywac jako lepsza od konkurencji pod
    warunkiem posiadania pewnego rodzaju potwierdzenia

    pzdrw