  • Data: 2008-04-23 14:38:17
    Temat: Re: Rejestracja małego portalu
    Od: "Tomek Renik" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-04-2008 o 11:56:19 jedrus <a...@n...btx.pl>
    napisał(a):

    > Nie wiem czy poza serwisami znanych wydawnictw (juz sa zarejestrowani
    > jako prasa) ktos sie rejestrowal na okolicznosc prowadzenia portalu
    > internetowago.

    Masz zarejestrowany portal jako prasa, wystawiasz sam sobie legitymację
    prasową i jesteś dziennikarz.
    masz prawa i obowiązki określone w prawie prasowym, możesz np. akredytować
    się na mecze EURO 2008 o ile takiej akredytacji ci udzielą.

    Dodatkowo jakieś seanse przedpremierowe dostępne tylko dla prasy, o
    wejściach do urzędów i umawianiu się z osobami z pierwszych i drugich
    stron gazet nie wspomnę...
    Oczywiście wszystko zależy jak będą na ciebie patrzeć... bo nikt nie ma
    obowiązku ustawowego honorować jednoosobowej redakcji i red-nacza.

    --
    Tomasz Renik - nr 5231666765