  • 1. Data: 2005-10-30 07:13:41
    Temat: Rejestracja gada - węża
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    Witam, jestem posiadaczem Boa dusiciela, Boa Constrictor i chcialbym sie
    dowiedziec, czy takie zwierze powinno sie zarejestrowac.
    Jesli tak, to gdzie i ile to moze kosztowac?
    Mieszkam w warszawie, na ursynowie.
    Gatunek jest dopuszczony do obrotu w Polsce

  • 2. Data: 2005-10-30 09:07:33
    Temat: Re: Rejestracja gada - węża
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Sun, 30 Oct 2005 08:13:41 +0100, Joystick <j...@N...eko.net.pl> wrote:
> [...]
    > Jesli tak, to gdzie i ile to moze kosztowac?
    > Mieszkam w warszawie, na ursynowie.
    > Gatunek jest dopuszczony do obrotu w Polsce

    Rzuć okiem na www.terrrarium.com.pl. Tam w forum jest cały dział poświęcony
    rejestracji zwięrząt z listy CITES. Z tego co pamiętam, powinieneś mieć
    świadectwo pochodzenia wydane przez sprzedającego i dokonać rejestracji w
    ciągu miesiąca od zakupu. Ale sprawdź bo w szczególach mogę się mylić.
    Mnie przed ponad rokiem rejestracja pytona kosztowała <> 40 zł.
    (początkowo w starostwie chcieli go zarejestrować jako ponton :)) ).

    Pozdr.

    R.

  • 3. Data: 2005-11-01 10:54:47
    Temat: Re: Rejestracja gada - w??a
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    Joystick napisał(a):
> [...]
    > Jesli tak, to gdzie i ile to moze kosztowac?
    > Mieszkam w warszawie, na ursynowie.
    > Gatunek jest dopuszczony do obrotu w Polsce

    A gdzie mieszkasz? Bede wiedzial, ktoredy mam nie przechodzic.
    W animal planet pokazuja czesto odcinki jak komus uciekl jakis grozny
    waz a pozniej ktos zostal ukaszony 1 km dalej. I czesto nie ma pewnosci
    ze ktos wyjdzie z tego, brak surowic, alergia na surowice itp.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 4. Data: 2005-11-01 11:07:17
    Temat: Re: Rejestracja gada - wĂŞÂża
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Tomasz" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W animal planet pokazuja czesto odcinki jak komus uciekl jakis grozny waz a
    > pozniej ktos zostal ukaszony 1 km dalej. I czesto nie ma pewnosci ze ktos
    > wyjdzie z tego, brak surowic, alergia na surowice itp.

    Myślenie nie boli. Boa nie jest jadowity.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-11-01 11:25:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tomasz wrote:

> [...]
    > waz a pozniej ktos zostal ukaszony 1 km dalej. I czesto nie ma pewnosci
    > ze ktos wyjdzie z tego, brak surowic, alergia na surowice itp.

    Taaa, Boa Constructor to najbardziej ajdowita bestia na swiecie.

    Polecam zrezygnowac z Animal Planet - najwyrazniej nic nie daje, a
    bedzie mozna zaoszczedzic na abonamencie...

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 6. Data: 2005-11-01 18:05:51
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Użytkownik "Tomasz" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > A gdzie mieszkasz? [...]

    heh.

    > Pozdrawiam
    > Tomasz

    rowniez pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-11-01 19:50:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 01 Nov 2005 11:54:47 +0100, Tomasz napisał(a):

    > A gdzie mieszkasz? Bede wiedzial, ktoredy mam nie przechodzic.
    Poproś również o adrsy wszystkich właścicieli psów, kanarków i chomików.
    Wiesz jaką siłe nacisku w szczękach ma przesiętna psina? AFAIR liczoną w
    tonach na cm2. A tragiczne skutki działania chomików wprawdzie nie w animal
    ale w googlach zapewne znajdziesz. Szukaj pod Darwin, rurka, zapalniczka...

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2005-11-02 22:10:59
    Od: Dzejes <h...@h...pl>

    Dnia pieknego Tue, 1 Nov 2005 20:50:14 +0100, poreba po napisaniu
    ponizszych slow zapadl(a) na ciezka chorobe przenoszona droga kropelkowa:

    > Szukaj pod Darwin, rurka, zapalniczka...

    Taśma klejąca...

    BPNMSP

    --
    If you got a lady and you want her gone But you ain't got the guts
    She keeps nagging at you night and day Enough to drive you nuts