  • 1. Data: 2005-12-06 10:57:02
    Temat: Regulamin - zasady pisania.
    Od: Xorock <x...@g...com>

    Witam.
    Jaka ustawa/rozporządzenie/inne określa zasady pisania regulaminu?
    Szukam w google i nic sensownego znaleźć nie mogę.

  • 2. Data: 2005-12-06 11:06:06
    Temat: Re: Regulamin - zasady pisania.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Xorock napisał(a):
    > Witam.
    > Jaka ustawa/rozporządzenie/inne określa zasady pisania regulaminu?
    > Szukam w google i nic sensownego znaleźć nie mogę.

    Regulaminu czego ? Regulamin mozna pisac taki jaki sie chce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-12-06 11:09:07
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Xorock porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jaka ustawa/rozporządzenie/inne określa zasady pisania regulaminu?
    > Szukam w google i nic sensownego znaleźć nie mogę.
    Regulaminu czego?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-12-06 11:23:01
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Xorock napisał(a):
    > Jaka ustawa/rozporządzenie/inne określa zasady pisania regulaminu?

    Np. słownik ortograficzny

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 5. Data: 2005-12-06 11:42:45
    Od: Xorock <x...@g...com>

    Mithos wrote:
    > Regulaminu czego ? Regulamin mozna pisac taki jaki sie chce.

    Regulamin świadczenia pewnych usług. Muszą chyba być jakieś punkty
    obowiązkowe które muszą być w takim regulaminie uwzględnione jak to ma
    miejsce w przypadku chociażby FV (regon, ilość). Nie mówię, że wytyczne
    jak od desko do deski regulamin napisać, ale pewne punkty który powinny
    wystąpić. A jak nie to nawet dobrze :)

  • 6. Data: 2005-12-06 19:40:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Xorock napisał(a):

> [...]
    > miejsce w przypadku chociażby FV (regon, ilość). Nie mówię, że wytyczne
    > jak od desko do deski regulamin napisać, ale pewne punkty który powinny

    Nie ma. Regulaminy sie pisze takie jakie sie chce. Aczkolwiek trzeba
    miec troche wprawy, zeby w sposob oczywisty (dla sadu w skrajnych
    przypadkach) byly sformulowane poszczegolne artykuly. I trzeba piszac
    regulamin pomyslec o wielu rzeczach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-12-06 19:49:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Xorock napisał(a):

> [...]
    > miejsce w przypadku chociażby FV (regon, ilość). Nie mówię, że wytyczne
    > jak od desko do deski regulamin napisać, ale pewne punkty który powinny

    Część usług jest uregulowana ustawowo. Regulamin nie może wtedy być w
    sprzeczności z ustawą.

    M.