  • 1. Data: 2002-03-02 08:58:45
    Temat: Re: Re: Re: Pytanie o samochód dostawczy
    Od: "Krzysztof" <K...@s...net.pl>

    Leszeku, kochanie moje,

    >Zacytuj moze kawalek mojego bluzgania.
    Nie bierz wszystkiego dosłownie (Pisałem też o 'gryzieniu..') !

    >Twoj post jest niesmaczny
    A kto kazał go smakować ? (kiedyś mawiano: "wpuść chłopa do biura, to
    atrament wypije")

    > Zeby pytanie to skierowac do autorow tabliczki czyli wladz miasta lub
    zatrzymujacego policjanta.
    NIE takiej pseudo porady tu (pl.soc.prawo) pytający szukał ! A pytanie było
    konkretne "Czy są przepisy..")

    >O tym ze w kodeksie drogowym nie ma slowa o tabliczce zaopatrzenie to
    wszyscy wiedza
    1. Kodeks drogowy nie istnieje jako taki (wiedziałeś o tym ?).
    2. Policjant jednak był odmiennego zdania (if tabliczka and ciążarowy then
    go to the centre)

    > nie oznacza ze jestes pojazdem zaopatrujacym miasto
    Nie napisałeś natomiast kto jest, a to było tematem.
    --
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-03-02 10:49:42
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    1.Jak widac klamales w poprzednim poscie mowiac o bluzganiu.Nie wiem po co
    probowales wprowadzic innych w blad oczerniajac mnie.
    2.Wstydziles sie nie podajac nicka?
    3.Grupa dyskusyjna jest od prowadzenia dyskusji.Potrafisz to robic?
    4.O tym ze popularny"Kodeks drogowy" to inaczej ustawa"Prawo o ruchu
    drogowym" wiedzialem wczesniej od ciebie wiec nie obrazaj tez innych
    wciskajac ciemnote.
    5.Powstrzymuj sie na przyszlosc od klamliwych posto.Zmien nicka i zacznij
    wszystko od poczatku.
    Nie zasmiecaj grupy.

    Leszek(dobrze ze nie Krzysztof-napisalbym gdybym reprezentowal twoj poziom)