  • Data: 2007-08-08 19:15:56
    Temat: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > małych
    > dużego.
    >
    > Lepszym może nie jest, jednak prawo bierze małych w obronę, pewnie
    > dlatego że sami nie mogą o swoje interesy zadbać jak duzi.

    A jak było postawione pytanie? Konflikt dobra dorosłego z dobrem
    dzieckiem z sugestią że mam stawać po stronie dziecka. A ja się z tym
    nie zgadzam i tyle.
    I protestuje przeciwko każdemu bezsensownemu ograniczeniu wolności
    człowieka, choćby to miałoby robione dla jego "dobra".

    > Ale zostawmy na boku rozmiar człowieka, pytanie będzie teraz brzmieć:
    > "W przypadku konfliktu zachcianki jednego człowieka z zgrożeniem zdrowia
    > innych ludzi to rozstrzygnięcie jest chyba dość oczywiste?"
    > Dla ciebie oczywiste nie jest?

    Zastanowię się o ile udowodnisz przesłanki:
    - że jest to zachcianka" (co by to nie znaczyło);
    - i na dodatek groźna dla innych ludzi.

    I argumenty powszechnie znane z TV mnie nie przekonują.
    A do tego czasu pytanie jest bezprzedmiotowe.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/