  • Data: 2005-10-05 19:01:15
    Temat: Re: Rachunek bankowy
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:di08uj$khn$1@bandai.magma-net.pl...
    > Witam
    >
    > Chciałbym się dowiedzieć jakie to wymagania kierują zakładem pracy do
    > zmuszenia mnie do założenia konta ?
    > Na moje pytanie czy mogła by mi to poprzeć jakimiś konkretnymi przepisami
    > nie potrafiła mi odpowiedzieć.
    > Więc trzeba czy nie ? Czy są jakieś przepisy w prawie pracy że musze
    > takowe konto posiadać ?

    Przyznam, że nie rozumiem.
    Przepisu zmuszającego nie ma.
    Wybieram kandydatów przydatnych
    na dane stanowisko. Skoro mogę stawiać
    warunki co do wykształcenia, znajomości
    języków czy pewnych umiejętności,
    to dlaczego nie mogę zatrudniać tylko takich co mają
    rachunek bankowy?
    Nie masz lub oświadczasz, że nie założysz rachunku,
    to Cię nie zatrudniam i problem mam z głowy.
    Czy odmowa zatrudnienia, a raczej wybór innego
    kandydata wg kryterium posiadania rachunku,
    narusza jakieś swobody czy prawa?
    (podobnie jak dyskryminacja ze względu na płeć
    czy kolor skóry)