    From: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ROZWOD i falszywe oskarzenia o znecanie
    Date: Wed, 27 Apr 2005 18:53:47 +0200

    W wiadomości: news:1f5v619t5sf4u2sg9nj6tot3gqipvgvdq5@4ax.com
    użytkownik *olaf* napisał(a):

    > Na sprawie pojednawczej żona pojawiła się z adwokatem.
    > W jakim celu? Co on tam mógł sobie notować?

    Sprawa pojednawcza jak pewnie zauważyłeś to praktycznie formalność. Żona
    jeśli pojawiła się z adwokatem, to wiesz, że już go ma. To co notował to
    pewnie jakieś wyjątki z Twoich zeznań, które będzie chciał na sprawach
    merytorycznych obrócić przeciw Tobie. Jest to jakiś sygnał, że będzie
    prawdopodobnie walczyć o jak najwięcej: Twoja wyłączna wina, jak
    największe alimenty, jak najrzadrze kontakty z dziećmi. Jeśli nie masz
    adwokata, to nie wiem czy nie warto by się zastanowić nad zatrudnieniem
    takiego. Chyba, że czujesz się na siłach samemu sobie poradzić.
    Pamiętaj, że gdyby była orzeczona Twoja wina, to żona też może mieć
    prawo do alimentów na samą siebie. Życzę wiele sił i spokoju, nie daj
    się ponieść emocjom, chociaż zdaję sobie sprawę jakie to może być
    trudne.
    Big Jack

    --
    //////