    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ROR
    Date: Tue, 21 Oct 2003 12:09:51 +0200
    Sender: l...@o...pl@80.51.57.132

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bn2m7b$mr4$1@news.onet.pl...

    > tak?
    > 7 złotych był winien, przez zakończeniem pracy(brak wpływów), czyli jak
    > wisiał 7 zł to wysłali upomnienie o te 7 złotych, potem drugie upomnienie
    (a
    > każde upomnienie=20zł) i doliczają za praowadzenie ror-u
    (7zł/miesięcznie),
    > którego nie ma, bo jest wypowiedziany przez bank!!
    > Samo wysłanie upomnienia o 7 zł za 20 zł jest nienormalne. A teraz on
    płaci
    > za prowadzenie rachunku, którego nie ma.
    > A jak stracił robotę (co powiedział w banku)to jak z niego ściągną?

    No to faktycznie jest cos nie tak...
    Ale ja mialem podobna sytuacje: Za zbiorcza informacje o saldzie na koniec
    miesiaca wysylana poczta nie placi sie nic. Przenioslem rachunek z innego
    miasta i okazawlo sie ze w srodku miesiaca przyszlo listem powiadomienia o
    zmianie salda - tyle ze policzyli sobie za nie 7 zl.... Zapytalem pani w
    okienku co by bylo gdyby saldo zmianilo sie 10 razy w ciagu miesiaca -
    odpowiedz: konto zostaloby obciazone suma 70 zl... za same powiadomienia...
    Oczywiscie naskoczylem na ta pania ze ja czegos takiego nie "zamawialem" ;-)
    i zadam anulowania tych 7 zl i na zeby mi sie to nie powtorzylo -
    poskutkowalo.

    Ale w waszej sytuacji - ciezka sprawa. Tej kwoty na pewno z sufitu nie
    wzieli. Sprawdzcie w regulaminie