  • Data: 2018-06-20 23:12:46
    Temat: Re: RODO umowa powierzenia przetwarzania
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 22:59, suchy pisze:

    > Nie, obawiam się bycia 'procesorem' i bycia w stosunku do podmiotu
    > któremu przekazuję dane, że będzie w stosunku do mnie 'podprocesorem'
    > oraz wszystkich powikłań stosunku procesor-podprocesor.

    Hmmm... możliwe, że coś źle zrozumiałem...

    1) Podmiot zlecający i dający Ci dane osobowe do przetworzenia
    2) Ty "procesor"
    3) Podmiot odbierający wyniki z danymi osobowymi

    Czy podmiot zlecający 1) to ten sam, co odbiera wyniki, czyli 3)?
    Czy może 3) to jeszcze inny podmiot?

    Jeżeli 3) to inny podmiot niż 1) to uciekaj :), za 2k nie warto kopać
    się z koniem.
    Albo wyniki przekaż do 1) i niech sami przekazują do 3)

    :)

    Pozdrawiam
    Piotr