  • From: "SapeR" <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanko.
    Date: Sat, 1 Jun 2002 16:09:19 +0200

    "skrzypas" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ad91un$jhf$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Nieczęsto tutaj zaglądam - ale nurtuje mnie jedno pytanko...
    >
    > Na pewnej umowie mam napisane że... usługi swiadczone sa w/g regulaminu.
    > Regulamin w postaci załącznika nr x stanowi integralną część umowy.
    >
    > Do umowy nie został mi dołączony żaden regulamin, ani nie podpisywałem
    > oświdczenia że zapoznałem sie z daną umową. Czy wobec tego taką umowę
    można
    > uważać za ważna?
    >
    > Sorki za lamerski ( chyba? ) pytanko, ale problem jest dla mnie ważny.

    No moze byc wazny, gdyz taki regulamin powinien byc ci wreczony przy
    zawieraniu tejze umowy, a jezeli tego nie uczyniono, to on cie nie
    obowiazuje,
    lecz umowa obowiazuje w ksztalcie BEZ TEGO REGULAMINU.
    Niemniej dotyczy to sytuacji, gdy jestes konsumentem - czyli osoba fizyczna
    nei dzialajaca przy tej umowie w ramach dzialalnosci gospodarczej,
    bo jezeli tak nie jest, to regulamin nie musial byc ci wreczony, a wystarczy
    ze jest on dostepny dla ciebie do wgladu u podmiotu z ktorym zawarles te
    umowe.

    Chyba moga byc jesio jakies warunki, ale tyle pamietam odnosnie tego
    problemu !

    Pozdro

    sap