  • Data: 2007-02-02 11:36:17
    Temat: Re: Pytanie - prawa autorskie - sytuacja autentyczna
    Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lut, 12:31, Olgierd <n...@n...spam.no.problem> wrote:
    > Powiedział(a) *lolka* na tej grupie:

    > Nie jest to plagiat i wolno sobie malować takie obrazy.

    Czyli ja równiez mogę namalowac i sprzedac dowolną ilość obrazów,
    wyglądających przykładowo jak te fotografie?:

    http://www.worldpressphoto.nl/index.php?option=com_p
    hotogallery&task=blogsection&id=16&Itemid=137&bandwi
    dth=high

    > Zależy co to za osoby i w jakiej sytuacji zostały odmalowane.

    No zwykłe osoby, znajomi fotografujacego. Sytuacja również zwykła, nic
    niestosownego, jeśli o to chodzi.

    --
    *lolka* 1750880