  • Data: 2004-08-09 21:01:54
    Temat: Re: Pytanie o omowy kupna-sprzedazy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Aug 2004 19:46:11 +0200, Studencik naskrobał(a):

    > Tak na glossie to pojecie umowy "kupna-sprzedazy" nie istnieje. Wiem bo
    > dostalem w tym roku z tego palke. Jest umowa "sprzedazy"

    słusznie bo w KC nie ma umowy kupna :). Ale będąc precyzyjnym pały nie
    powienieneś dostać bo art 65 par 2 mówi że mniejsze znaczenie ma nazwa
    umowy niż jej zapisy które okreslają jej charakter.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org