    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o dozywotnia sluzebnosc.
    Date: Fri, 14 Mar 2003 21:16:07 +0100

    Użytkownik "Pazuzu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4t95j$22k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sandra spokojnie. Moze moj mail wyglada jakbym chcial wszystkich wywalic z
    > domu na bruk
    > ale tak nie jest.
    > Dziadek niestety juz nie zyje.
    > Problem jest z rodzicami poniewaz do tej pory wszelkie koszta ponosilismy
    > wspolnie w stosunku 60 (ja) do 40 (oni).
    > Teraz jednak stwierdzili, ze im sie nalezy mieszkanie, i wszystko inne za
    > free.
    > Koszt utrzymania tego domu: Prad, woda, ogrzewanie to jakies 8000 PLN
    > rocznie.
> [...]
    No dobra a czy to przypadkiem nie jakąś zawiść rodzicieli, że to nie oni
    odziedziczyli całości tylko ty im wszedłeś w paradę?
    Trochę to dziwne bo czemuż by mieli chcieć za darmo mieszkać - coś musiało
    legnąć u podstaw takiego myślenia i działania.
    Może od podobnie brzmiącego pytania, zadanego sobie, warto zacząć myślenie
    nad sprawą.
    Nam jest trudno zabierać głos kiedy nie mamy pełnego obrazu sytuacji.
    Zatem proponuje sięgnąć do wnętrza swojego umysłu i wylać trochę z niego
    goryczy i rozpocząć na nowo pytanie np. Dlaczego..........

    Stan_Z