    From: "Ivan.Ho" <I...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o Spadek - Nieruchomość
    Date: Fri, 29 Mar 2002 16:17:53 +0100

    Nasunęło mi się jeszcze kilka pytań:

    1. Czy jest jakaś szansa na wyegzekwowanie wyłudzonych pieniędzy albo ich
    ekwiwalentu materialnego.
    (mam tu na myśli nie udokumentowane piniądze, które były pochowane po kontach
    w domu przez babcię)

    2. Jak sąd odniesie się do przekazania np połowy nieruchomości studentce,
    która nie jest w stanie udowodnić
    swojej zdolności płatniczej?

    3. Jak sąd odniesie się do braku możliwości obsługi finansowej nieruchomości
    przez jednego ze spadkobierców.
    Wiadomo, trzeba zapłacić: podatek, wykonać niezbędne remonty, prąd, gaz,
    wywóz nieczystości itp itd?

    4. Czy w przypadku braku obsługi finansowej przez jednego ze spadkobierców
    nieruchomości można go pozwać
    do sądu u wnieść o zasądzenie zmniejszenia wartości jego części spadku?

    5. Czy jeżeli spadkobierca przedstawi wyłudzone pieniądze to można wnieść o
    ustalenie ich pochodzenia?

    Jeśli możecie to oświećcie mnie w tych sprawach.

    Ivan Ho