  • 1. Data: 2005-12-11 19:27:21
    Temat: Pytanie dotyczace Leasingu
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam auto w leasingu. Niestety musialem zamknac firme na
    ktora auto bylo zakupione.Leasing caly czas place dalej.
    Czy firma leasingowa moze mi wyciac jakis numer przy wukupie auta w takiej sytuacji ?
    Firma byla rozliczana na zasadach ogolnych jednoosobowa, zarejestrowana na mnie.

  • 2. Data: 2005-12-12 09:09:34
    Temat: Re: Pytanie dotyczace Leasingu
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    sytuacji ?
    > Firma byla rozliczana na zasadach ogolnych jednoosobowa, zarejestrowana na

    Nie powinno być problemu. Trzeba skontaktować się z firmą leas. przedstawić
    sytuację i ew. zmienić treść umowy.

  • 3. Data: 2005-12-12 18:37:24
    Od: ALIEN74 <a...@g...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > sytuacji ?
    > mnie.
    >
    > Nie powinno być problemu. Trzeba skontaktować się z firmą leas. przedstawić
    > sytuację i ew. zmienić treść umowy.

    Myśle, że ważna jest odpowiedz na pytanie;
    "Kto jest stroną umowy leasigu?"
    Jan K. czy Działalność Gospodarcza Jan K. - jak nazywa się strona w
    umowie, bo jeśli po prostu Jan K. to niema problemu.

    Bartek

  • 4. Data: 2005-12-12 20:05:34
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ALIEN74 napisał(a):
    > Myśle, że ważna jest odpowiedz na pytanie;
    > "Kto jest stroną umowy leasigu?"
    > Jan K. czy Działalność Gospodarcza Jan K. - jak nazywa się strona w
    > umowie, bo jeśli po prostu Jan K. to niema problemu.

    Stroną umowy na pewno jest Jan K, bo inaczej być nie może.

    KG

  • 5. Data: 2005-12-13 07:53:44
    Od: g...@p...onet.pl

    > Stroną umowy na pewno jest Jan K, bo inaczej być nie może.

    Jak to nie może? Nie może być Jan K Sp. z o.o.?

  • 6. Data: 2005-12-13 21:42:10
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jak to nie może? Nie może być Jan K Sp. z o.o.?

    uważasz że sp. z o.o. odpowiada opisowi "Firma byla rozliczana na

  • 7. Data: 2005-12-14 06:49:23
    Od: g...@p...onet.pl

    > uważasz że sp. z o.o. odpowiada opisowi "Firma byla rozliczana na
    > zasadach ogolnych jednoosobowa, zarejestrowana na mnie."?

    Right