    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie do Sandry
    Date: Fri, 7 Feb 2003 18:17:07 +0100

    > Jakbyś zobaczył moje siniaki po kilkakrotnym pobiciu przez byłego, kiedy
    > byłam w ciąży (z jego upragnionym dzieckiem), to może co innego byś
    > powiedział.
    >
    > Joanna

    No dobrze, przepraszam. Wlasnie teraz sobie
    lezalem na lozeczku i pomyslalem, ze moze przesadzilem :)

    No nic. Rozumiem Twoja, konkretna sytuacje. Rzeczywiscie
    moze mialas z nim bardzo zle itp, masz prawo rzadac alimentow
    i nie chciec nigdy wiecej widziec tego gnoja. Przez moja
    wypowiedz chcialem jedynie zwrocic uwage, na pewne
    zjawisko, wiele jest przeciez kobiet, ktore niczego nie chca
    od faceta poza pieniedzmi.

    Ok koncze, bo juz wiele powiedziano na ten temat na tej
    grupie i nie chce od nowa zaczynac tej dyskusji.

    Prosze o niekomentowanie mojej wypowiedzi :)

    Konrad