    From: "Mikolaj Zawicki" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pułapka na złodzieja
    Date: Thu, 12 Jun 2003 19:16:38 +0000 (UTC)

    > czekaj, czekaj
    > jeżeli w samochodzie zostawie nóż - nie koniecznie na siedzeniu, a np. w
    > bocznym schowku i złodziej skaleczy sie podczas przeszukiwania schowka
    > tez mnie może oskarżyć za uszkodzenie ciała ???
    >
    > polska to kraj absurdu

    znam lepsze kraje. mieszkalem w kanadzie. nie daleko mnie, zlodziej usilowal
    wlamac sie do supermarketu poprzez dach, poniewaz czesc dachu byla ze szkla
    (nie zauwazywszy tego faktu zlodziej, byla noc) kiedy stanal na szkle wpadl
    do srodka z duzej wysokosci na polki a potem na podloge. zlamal sobie noge i
    reke. zaskarzyl wlasiciela sklepu i dostal odszkodowanie: $500,000 CDN :)