    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Date: Wed, 05 Oct 2005 15:06:41 +0200

    GT napisał(a):
    > Chcesz powiedzieć, że tak się mną zainteresowałaś, że wyszukujesz
    > opublikowane przeze mnie materiały i rozsyłasz je razem z moimi danymi
    > osobowymi wśród znajomych? Pragnę Cię poinformować, że mogę próbować to
    > zakwalifikować jako przestępstwo z Art. 115 par. 12 KK:
    > § 12. Groźbą bezprawną jest zarówno groźba, o której mowa w Art. 190, jak i
    > groźba spowodowania postępowania karnego lub *rozgłoszenia wiadomości
    > uwłaczającej czci zagrożonego* lub jego osoby najbliższej; nie stanowi
    > groźby zapowiedź spowodowania postępowania karnego, jeżeli ma ona jedynie na
> [...]
    ROTFL
    Skoro sam pisujesz kretynskie posty na grupe, to godzisz sie z tym zeby
    je wszyscy czytali. Zatem rownoczesnie kazdy ma prawo wyciac fragment
    napisanej przez Ciebie glupoty* i ja przeforwardowac dalej. Tak samo jak
    moge kupic gazete i po znalezieniu ciekawego artykulu, wyrwac strone i
    zaniesc znajomym.
    * ciekawe czy to ze nazwalem Twoja wypowiedz glupota tez zakwalifikujesz
    pod jakis paragraf ;)
    btw nie czytalem tego watku o MM ale zaraz go poszukam... sadzac po
    Twoich dotychczasowych dyskusjach, moze byc ciekawy LOL
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl