    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyrzeczenie umowy o prac
    Date: Sat, 01 Sep 2007 16:52:50 -0500

    Paweł Marcisz wrote:

    > Jasne ze bedzie mialo wiele wspolnego z umowa o prace, bo do jej
    > zawarcia wlasnie bedzie zobowiazywalo.

    Nic nie będzie miało wspólnego z umową o prace.
    Jest to jakaś tam sobie umowa zobwiązująca do czegoś jedną stronę na
    rzecz drugiej.

    Napisales: "Nie ma umowy
    > przedwstepnej przy umowie o prace." No wiec okazuje sie, ze jest.

    Nie ma.

    > Czemu uwazasz, ze nie moze wywolywac skutku w postaci moznosci
    > dochodzenia zawarcia umowy przyrzeczonej?

    Witam w szkole. A może? I kiedy?

    > Sorry, ale jest to rownie dobre pojecie jak np. "przedwstepna umowa
    > sprzedazy".

    A coż to takiego dziwnego ta przedwstępna umowa sprzedaży? Hę.
    Zwykla umowa cywilna zobowiązujące do zawarcie innej umowy cywilnej na
    bazie tego samego kodeksu cywilnego. To są dwie różne umowy. Możesz
    sobie pierwszą z nich nazwać przedwstepną jak masz ochotę?
    I co w jaki sposób chcesz dochodzić zawarcie umowy sprzedaży jak się
    rozmyślę po podpisaniu pierwszej z nich?

    Kodeks pracy umów przedwstepnych nie przewiduje.
    Umowę cywilną jak najbardziej sobie możesz podpisać, ale niewiele z niej
    będzie wynikało.