    From: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewijanie licznika samochodowego - przypadek
    Date: Tue, 26 Aug 2008 08:14:51 +0200

    Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3f7c7df8-ef1f-46c2-8b6e-15300fe7dfe1@e53g2000hs
    a.googlegroups.com...
    > nic nie wygrasz, slyszalem juz o wyrokach w identycznych sprawach.
    > Sprzedajacy zawsze twierdzi ze zawiadomil o zmianie stanu licznika.
    > Druga wymowka jest to ze sam sobie cofnales zeby wyludzic od niego
    > kase. Nie udowodnisz ze bylo inaczej chyba ze na fakturze masz
    > przebieg a tego przebiegu komisy i handlarze nigdy nie umieszczaja na
    > zadnym dokumencie.

    To tez napisalem ze gosciu pewnie ma problem.

    Ja bym nie kupil auta gdyby na umowie fakturze nie bylo przebiego tylko
    "stan licznika"

    Natomiast z tym "nic nie wygrasz" to bym nie przesadzal. Ostatnio znajomy
    kupil auto i okazalo sie ze blok silnika jest pekniety. Naprawa za okolo 6k.
    Handlarz oddal mu 4k i nawet specjalnie nie krecil nosem. Tez nie wiedzial
    ze jest taki problem, a ze nie wiedzial to strata sie podzielili.

    A.