  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewijanie licznika samochodowego - przypadek
    Date: Mon, 25 Aug 2008 14:05:02 +0200

    Matrix wrote:
    > Witam,
    > przypadek:
    > wykryłem, ze na 100% mam przewinięty licznik w samochodzie - o ok.
    > 40.000km. Sprzedał mi go facet z komisu, który kupił wcześniej
    > samochód od firmy. Zadzwoniłem do firmy - podano mi faktyczny
    > przebieg. Czy w związku z tym mam szanse rościć swoich praw z tego
    > tytułu i czy opłaca się składać zawiadomienie do prokuratury (czy
    > jest sens) i czy jest to wystarczający powód - tzn. czy wystarczy
    > takie podparcie że w firmie mają inny przebieg spisany ?

    http://www.onet.tv/28962,4451,1,3851913,1,1,0,0,wide
    o.html

    tu byly wypowiedzi prawnikow ztcp, ogladnij sobie.

    Pewnie gosc z komisu chcial zrobic interes, jak odkupil od firmy i nikt inny
    tego auta nie mial pozniej a firma podaje rzeczywisty przebieg to musisz drazyc
    temat bo 40 000 to nie 400km... ogonie nie jestem prawnikiem ale filmik moze
    cos wyjasni.