    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeszukanie
    Date: Sun, 12 Oct 2008 00:42:27 +0200

    Dnia Sat, 11 Oct 2008 18:20:36 +0200, Arek napisał(a):

    > Nieprawda. Będzie szybciej dla policji, ale nie dla niego.
    > A policji nie wolno dogadzać - w żaden sposób. Trzeba im dopieprzać
    > roboty ile wlezie to może nauczą się nie zajmować duperelami.

    Z punktu widzenia szarego przeciętnego zjadacza chleba, rzeczywiście takie
    postepowanie funkcjonariuszy jest uciązliwe dla kontrolowanego, ale
    niestety jest jak jest, chcemy świata bez granic, ale też chcemy czuć się
    bezpiecznie.
    Ktoś kiedyś tu na grupie napisał, że lata 1945-1989 były najlepsze, bo
    przestępczość była mniejsza... nie była mniejsza, tylko mniej o tym
    mówiono, bo cenzura nie dopuszczała,
    a między Odre i Bug nie można było sobie ot tak wjechać czy przywieźć
    broni, materiałów wybuchowych itp.

    Telefon komórkowy to potężne narzędzie, nawet nie wyobrażasz sobie jakie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/