    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepadek samochodu (info)
    Date: Sat, 24 Apr 2004 13:22:51 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pa199.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał:

    > argumenty różne, np. "to byłoby niesprawiedliwe
    >żeby pijanemu kierowcy zabierać samochód, bo co jeśli to
    >jest np. samochód z wypożyczalni czy znajomego ?" ?
    To problem wypożyczalni lub pożyczającego! A co będzie jeśli koleś
    samochód doszczętnie rozbije ? Nie różni się niczym od przepadku.
    Zdecydowanie jestem za konfiskatą i IMHO jest to jedyny skuteczny
    sposób na walkę z pijanymi kierowcami. Wtedy wszyscy zainteresowani
    (pożyczający, żona, teściowie, dzieci... kolesie od kieliszka itp)
    zrobiliby wszystko, by uniemożliwić mu ewentualną jazdę.

    Artur Golański