  • 1. Data: 2006-08-30 08:37:40
    Temat: Przelew on-line - wydruk potwierdzenia
    Od: "co to jest" <n...@u...pl>

    Czy jakikolwiek urząd lub instytucja może zakwestionować lub nie przyjąć
    potwierdzenia wpłaty, które zostało wydrukowane przez zdalny system banku
    internetowego (np. mBanku)?

  • 2. Data: 2006-08-30 08:41:21
    Temat: Re: Przelew on-line - wydruk potwierdzenia
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    co to jest napisał(a):
    > Czy jakikolwiek urząd lub instytucja może zakwestionować lub nie przyjąć
    > potwierdzenia wpłaty, które zostało wydrukowane przez zdalny system banku
    > internetowego (np. mBanku)?

    system wydrukował?
    więc każdy może

    KG

  • 3. Data: 2006-08-30 09:18:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    kam wrote:

    > system wydrukował?
    > więc każdy może

    A jaka roznica, czywydrukuje na drukarce obok? To co piszesz pozwala nie
    przyjac dowolnego papierka wydrukowanego z dowolnej drukarki...

    Co do pytania - urzedytak maja - nie ma pieczeci, podpisow i
    blogoslawienstwa - to papier niewazny.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 4. Data: 2006-08-30 09:20:17
    Od: "co to jest" <n...@u...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co do pytania - urzedytak maja - nie ma pieczeci, podpisow i
    > blogoslawienstwa - to papier niewazny.

    ale na potwierdzeniu jest napisane, że zgodnie z jakas tam ustawą czy Dz. U.
    o dokumentach alektronicznych (czy jakos tak - nie mam akurat tego przed
    oczami) wydruk nie wymaga pieczeci ani podpisu.

  • 5. Data: 2006-08-30 09:22:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Hikikomori San [Wed, 30 Aug 2006 11:18:45 +0200]:

    > Co do pytania - urzedytak maja - nie ma pieczeci, podpisow
    > i blogoslawienstwa - to papier niewazny.

    Powiem ci więcej- ja też tak mam ;) Potwierdzenia z banków
    internetowych nie sprawdzę nie mając dostępu do systemu; a
    że zazwyczaj go nie mam, to niesprawdzalne kompletnie jest.
    Wydruk jest wydruk, 10 minut i sobie druknę potwierdzenie
    na przelew 100.000zł, a co mi tam... Oczywiście będzie też
    miało informację, iż nie wymaga pieczęci ;)

    Kira

  • 6. Data: 2006-08-30 09:22:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    co to jest napisał(a):
    > ale na potwierdzeniu jest napisane, że zgodnie z jakas tam ustawą czy Dz. U.
    > o dokumentach alektronicznych (czy jakos tak - nie mam akurat tego przed
    > oczami) wydruk nie wymaga pieczeci ani podpisu.

    aby na pewno wydruk? a przypadkiem nie dokument?

    KG

  • 7. Data: 2006-08-30 09:54:01
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 sie o godzinie 11:22, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > aby na pewno wydruk? a przypadkiem nie dokument?

    Kamil ... oczywiście że dokument ;)
    "Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu. Dokument
    sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.Nr 140 z 1997
    roku, poz.939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."

    --
    Herbi
    30-08-2006 11:53:58

  • 8. Data: 2006-08-30 09:59:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Hikikomori San napisał(a):
    > Jakas jest roznica miedzy wydrukiem, a dokumentem bez pieczatek i
    > podpisow?

    odpowiedz sobie na pytanie co to jest dokument
    pytanie pomocnicze - czy musi być na papierze?

    KG

  • 9. Data: 2006-08-30 10:01:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 10. Data: 2006-08-30 10:03:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > na przelew 100.000zł, a co mi tam... Oczywiście będzie też
    > miało informację, iż nie wymaga pieczęci ;)

    Wiesz, na 100 tys wzwyz to jakbym juz robil, to bym sobie druknal oraz
    zlozyl stosowne pieczecie i podpisy ;)

    Ale to chyba nie o to chodzi... Tym bardziej, ze magik od pieczatek
    latwiej podrobi pieczatke niz przygotuje wydruk chocby z worda...