  • Data: 2005-04-27 17:18:39
    Temat: Re: Przekazanie praw autorskich?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d4ogff$39h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy jezeli w umowie o dzielo zlecone jest wykonanie jest wykonanie
    > jakiegos dziela, oraz przekazanie do wykonanego dziela praw autorskich, to
    > czy wszystko jest w porzadku?
    >
    > Przeczytalem tu, ze prawa autorskie sa niezbywalne. Ale nie wiem czy
    > wszystko dobrze zrozumialem.
    >
    > Czy taka umowa jest wazna, czy nie?
    > Jak traktowac teraz dochod z takiej umowy ktory otrzymalem?
    >
    > Co powinienem zrobic, jest z tymi umowami jest cos nie tak?

    chodzi o to np jezeli dla kogos wykonujesz oprogramowanie to przeniesienie
    praw autporskich
    oznacza ze oni moga z tym programem zrobic co chca, powiedzmy zajac sie jego
    redystrybucja,
    ale nie moga podawac sie za jego autorow.

    > Czy US moze sie przyczepic do takiej umowy, kwestionujac jej waznosc?

    koszt uzyskania przychodu w przypadku umowy o dzielo:
    -bez przeniesienia praw autorskich 20 %
    - z przeniesieniem 50 %

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...