  • Data: 2022-05-19 17:47:48
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 May 2022 17:14:42 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > https://imgur.com/sb3Zlvr
    > Pytanie za 3 punkty: Skąd kierowca auta nadjeżdżający z lewej czy prawej
    > ma wiedzieć że na przejeździe dla rowerów stoją znaki odbierające
    > rowerzyście pierwszeństwo?

    a) jedzie drogą z pierwszenstwem? Ciekawe czy to na rowery działa :-)

    b) to to miejsce ?
    https://goo.gl/maps/3zJYgJaj43kMTPSx8

    Glupia sprawa ... znak "przejscie i przejazd" jest,
    ale Stop, ten dalszy na zdjeciu powyzej, obrocony tyłem do
    wjezdzajacego rowerzysty.
    Na zdjeciu normalnie ustawiony.

    Jakas dobra dusza obrocila, czy byl w tym glebszy zamysl?
    No i na srodku drogi rowerzysci maja znaki "ustąp pierwszenstwa".

    A poniewaz oba znaki maja specjalny ksztalt, to i kierowca samochodu
    je widzi i moze reagowac.
    A jak nie widzi i zwolni, to jeszcze lepiej :-)

    Taa ... moment, jeden kierowca zwolni i zacheci rowerzyste do wjazdu,
    a drugi kierowca na pasie obok nie zwolni, bo nie musi :-(

    J.