  • Data: 2020-10-05 09:03:36
    Temat: Re: Przedwczesna lub bezprawna klauzula wykonalności
    Od: Gerter31 <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapłacić. Sąd opłatę i tak ściągnie. Dawniej było tak, że płacił całość
    > powód i sobie mógł dochodzić od pozwanego. Teraz wprowadzili
    > usprawnienie, ale opłata i tak się należy.

    Że opłata się należy, to ok, tyle że według przepisów, książek i wyroków
    dopiero po tym, jak odzyskam pieniądze. SP do tego czasu przysługuje
    prawo zastawu na wierzytelności.

    Szkoda, że bezkarni sędziowie łamią prawo i nic im nie można zrobić.
    Komisja Europejska ma rację, że w Polsce jest kryzys praworządności, ale
    chyba powody pomylili.