    From: "Bob" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Provider internetowy (długie)
    Date: Mon, 3 Nov 2003 19:08:37 +0100
    Sender: m...@o...pl@lan3.zwm2.punkt.pl

    To ja mam podobnie:
    Opole, dn. 22.10.2003r.

    Propozycja ugody.

    Mam takie zapytanie czy wobec jakości łącza (o czym wielokrotnie już
    pisałem, że połączenie jest dużo wolniejsze od umowowych 15kb/s, a więc moim
    zdaniem jest to wielokrotne ciężkie naruszenie umowy) jest możliwe
    rozwiązanie umowy o dostęp do internetu z dn. 16-06-2003r.(w trybie w/w
    umowy par. 5 pkt. 7), w ten sposób, że:
    1. Ja zapłace abonament w wysokości 61 zł/miesięcznie do 30 listopada (mimo
    jakości łacza, które będę używał do tego dnia).
    2. Wasza firma zwróci mi pieniądze za instalacje łacza.

    Wspołpraca z Waszą firmą wydaje mi się już niemożliwa, za względu na jakość
    łącza, która od około 22 dni do dziś jest wręcz urągająca. Wobec powyższego
    proponuję ugodowe rozwiązanie umowy, która nie jest dotrzymana:
    za pkt 13 faq (traktowanym przeze mnie jako ofertę)firmy Punkt ze strony
    http://www.zwm.punkt.pl/index.php?go=faqengine#faq_3
    8
    ... w trosce o poprawność pracy sieci pozostałych użytkowników wprowadzić
    ograniczenie transferu do 15kBps/komputer. W ten sposób każdy ma swoje
    stałe, gwarantowane pasmo.
    mój transfer jest dużo niższy, ponadto Firma Punkt nie potrafi odpowiedzieć
    na pytanie Kiedy jakość łącza ulegnie poprawie.

    i nie dostałem do dziś odpowiedzi. Widocznie trzeba się zwrócić do Sądu o
    pomoc w odzyskaniu siana