  • Data: 2006-04-26 07:42:24
    Temat: Re: Protest TK
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bati79 napisał(a):
    > Witam Wszystkich!

    Dle mnie TK jest co najmniej kuriozalna instytucja.

    Udowadnia, ze Panstwo Polskie kradnie (wiele przykladow) i co? Ano w
    zasadzie nic.
    Zlodziej zostaje zobowiazany do zaniechania kradziezy w jakiejstam
    przyszlosci, nie od zaraz i nie jest zobowiazany do oddania tego co
    ukradl. A tymczasowo moze sobie jeszcze krasc.

    Dla mnie jest to wyrazny sygnal, ze tak naprawde Panstwo ma w dupie
    spoleczenstwo i jego interes (ale odkrywcze). I tak naprawde nie ma
    _zadnej_ instytucji chroniacej spoleczenstwo przed zakusami rzadzacych.

    Tlumaczenie przy tym, ze spowodowalo by niekorzystna sytuacje finansowa
    kradnacego jest co najmniej smieszne. Nawet w szeroko rozumianym
    interesie spolecznym.
    Panstwo polskie obraca pieniedzmi pozyskanymi w sposob nielegalny! Czyli
    w taki, za jaki skazuje sie poszczegolnych ludzi na kary wiezienia!

    Odebranie zlodziejowi samochodow auta, ktore ukradl, tez powoduje
    niekorzystna dla niego sytuacje finansowa, a jakos nie wyobrazam sobie
    adwokata podnoszacego ten argument w sadzie. Przy orzecznictwie
    precedensowym ten kraj bylby pozamiatany w 5 minut; stoczylby sie
    mianowicie na samo dno.

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm