    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o uwagi
    Date: Mon, 24 Dec 2007 15:14:09 +0100

    Użytkownik "Piotr Z." <P...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1f6fa824-a1f8-4965-a161-ecb6c7048025@l1g2000hsa
    .googlegroups.com...
    On Dec 23, 7:29 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > to jest sa tylko 2-3 zdania z czytnika RSS, fragment calosci, fragment
    > tresci czyli cytat

    Tak, czy siak zgoda użytkowników Ci nie jest do niczego potrzebna.
    Właściciel serwera RSS nie jest użytkownikiem.

    >czyli jesli pisze newsy i chce wkleic logo powiedzmy screenshot strony
    >Google to mam pisac do Google?
    >pod jaki adres?

    Nie zrozumieliśmy się. Nie zawsze ejst wymagana zgodwa właściciela parw do
    znaku na jego umieszczenie. Ale zgoda użytkowników serwisu nie ma po prostu
    sensu, bo właściciel praw nie są użytkownikami. Po prostu uważam, ze
    niepotrzebnie to wpisujesz.

    >przedstawianie statystyk jako forma reklamy

    W to, ze statystyka jest potrzebna, to uwierzę. Ale ujęcie tego jako
    reklamy sensu nie ma.

    Nie ma sprawy. Po prostu zaznaczyłem.