    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o pomoc - KK
    Date: 20 Jul 2003 08:41:14 +0200

    > a nie masz "szansy" na uzyskania licencji _przed_ uprawomocnieniem sie
    > wyroku? (i czy wg. "prawa lotniczego" tracisz licencje, jak zostaniesz
    > skazany?)

    Niestety cały proces uzyskania licencji trwa dosc dlugo i raczej nie mam szansy
    na to zebym zdazyl :( Jesli dobrze pamietam (nie moge teraz tego znalesc) pilot
    ma obowiazek powiadomic odpowiednie organy jedynie podczas utraty zdrowia nie
    pozwalajacej mu na kontynuowanie czynnosci zwiazanych z licencja, nie bylo
    wzmianki o informacji o zmianie prawnym osoby. Ale w czasach duzej konkurencji
    nie wiadomo do czego moga posunac sie zazdrosni wspolpracownicy :(

    Ponizej art. o ktorym mowa :(

    USTAWA z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze. (Dz. U. z dnia 16 sierpnia 2002
    r.)

    Art. 96. 1. : Licencja może być udzielona osobie, która łącznie spełnia
    następujące warunki:

    1. korzysta w pełni z praw publicznych,
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych,
    3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za popełnienie przestępstwa,

    Art. 100. 1. : Licencję lub wynikające z niej niektóre uprawnienia można cofnąć
    albo zawiesić w przypadku stwierdzenia, że członek personelu lotniczego:

    1. przestał spełniać warunki określone w art. 96 ust. 1 i 2,

    Serdecznie dziekuje wam za pomoc, kazda kolejna wskazowka jest dla mnie bardzo
    pomocna!
    Pozdrawiam !