    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o poradę - darowizna
    Date: Fri, 19 Apr 2002 06:33:33 +0200

    Użytkownik "Joanna" <l...@a...net> napisał w wiadomości
    news:a9n987$t6h$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Nie znam sie na prawie ale moja 15 letnia corka otrzymala od babci w
    > darowiznie mieszkanie i ja pospisywalam wszystko jako jej prawny opiekun.

    możesz tego sprzedać itp. teraz już wymagana będzie zgoda ... I nikit nie
    będzie brał tego pod uwagę ,że jesteś opiekunem.
    ??? i to w tym momencie będzie majątkiem małoletniego ??? z kim makler w
    dalszej części ma działać ??? To nie jest jednorazowa czynność ... jest to
    bardziej złożona niż przyjęcie mieszkania w imieniu małoletniego ... I
    pewnie i to można było zrobić a zyski przelewać na powstałe konto
    małoletniego ale chyba nie o to chodziło ??? Dlatego makler powiedział ,że
    nie ma możliwości ... Czuję ,że stan faktyczny tej sprawy nie do konca nam
    naświetlono ... Nie wiem może sie myle ale wydaje mi sie ,że tu chodzi o coś
    więcej niż darowizna na rzecz małoletniego , podatki ? zbycie ???
    Sandra ... Chociaż sprawa np. jest do załatwienia ...