    From: "Bezrobotny" <suckMYrocket!!!@gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o pomoc w prawniczej interpretacji pisma
    Date: Wed, 14 Oct 2009 17:26:15 +0200

    Auto nie było ubezpieczone (tylko AC). Wrak poszedł na złom, bo auto było do
    tego stopnia rozbite, że nie nadawało się nawet na części. To, że jestem
    osobą bezrobotną nie oznacza, że stać mnie na to, żeby za jedną poradę
    prawną wybulić dodatkowo 300 zł u mecenasa (zwlaszcza, że pieniędzy z
    ubezpieczenia też nie dostałem bo jak już wspomnialem miałem wykupione tylko
    AC), więc wystarczająco dużo mnie już ta przygoda kosztowała. Gdybym jednak
    wiedzial, że spotkam się z "typową postawą, reprezentowaną przez pracownice
    z Urzędu Pracy" to pewnie wybrałbym inne forum

    pozdrawiam, Franek

    Użytkownik "moje_przedmioty" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:hb2nd3$np0$1@atlantis.news.neostrada.pl...