    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosba o interpretacj
    Date: Wed, 21 Jan 2004 08:43:38 +0100

    > Witam i może rozumie o co Tobie chodzi.
    > Sprawa nie jest tak oczywista jak na pozór sie wydaje .
    > Zwróć uwage na to że pracodawca informuje tylko pracownika ( a nie
    > kandydata na pracownika ) o ryzyku zawodowym jaki wiąże się z wykonywana
    > praca .
    > Czyli informuje dopiero gościa, który juz podpisał umowe o prace i jest
    > pracownikiem.!!!!!!!!!!!!!!
    > I dopiero wtedy gość się dowiaduje że to co będzie robił i na co jest
    > narażony...HA . Taki koles który ma dopiero zamiar się zatrudnić, to
> [...]

    Kurdelebele
    Jacku
    Bardzo dziękuję za wypowiedź ...... ukazałeś mi problem jeszcze w innym
    świetle, niż sam do tej pory go widziałem
    drążenie moje idzie w kierunku zabezpieczenia, w miarę możliwości prawnych,
    pracodawcy w myśl obowiązujących przepisów przed przyszłymi roszczeniami
    pracowników.
    Nie chciałbym aby w przyszłości pracownicy masowo skarżyli pracodawców za
    niedopełnienie obowiązków przez urzędników............ ale o tym napiszę
    .... jak skończę sprawę ..... a jest o co walczyć ... w końcu to forsa .....
    a tą lubię najbardziej ... poza kobietami ... ma się rozumieć ....

    pozdrawiam
    fart