    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o informacj
    Date: Fri, 17 Oct 2003 23:30:59 +0200
    Sender: l...@o...pl@80.51.57.132

    Użytkownik "Monika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:bmp2nl$bqs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ale jesli te firmy istnieją już kilka lat to przecież by było wokół nich
    > jakieś zamieszanie jeżeli by tych kredytów nie udzielały. A one mają
    ogromną
    > ilość klientów. Poza tym zapewniano mnie że pieniądze otrzymam w terminie
    > nie dłuższym jak trzy tygodnie.

    Pomysl przez chwile na spokojnie.... skoro istnieja juz tyle lat
    to znaczy ze maja sie dobrze...
    To znaczy ze pieniedzy raczej nie traca...

    Skoro pozyczaja przy tak duzym ryzyku ze nie
    dostana z ich powrotem to znaczy ze maja praktyke w odzyskiwaniu
    pieniedzy. Inaczej by nie przetrwali.

    Pomysl czy zdrowo myslacy czlowiek pozyczy pieniadze
    komus obcemu kto nie daje gwarancji ze je odda??