eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProkuratura odmówiła wszczęcia postępowania i poinformaowała mnie o tym na piśmie po 2 m-cach od podjecia decyzji › Re: Prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania i poinformaowała mnie o tym na piśmie po 2 m-cach od podjecia decyzji
  • Data: 2002-06-02 19:08:04
    Temat: Re: Prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania i poinformaowała mnie o tym na piśmie po 2 m-cach od podjecia decyzji
    Od: "haxo" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jezeli postanowienie wydala Prokuratura Rejonowa
    wtedy zazalenie kierujesz za posrednictwem tejze
    prokuratury do prokuratury nadrzednej, czyli
    Okregowej w terminie 7 dni od daty doreczenia
    Ci postanowienia.
    To ze prokurator wydal decyzje 2 miesiace temu
    nie ma znaczenia, liczy sie data doreczenia Ci pisma.
    W postanowieniu powinienes znalezc pouczenie.
    Poczta w prok tak dziala ze pisma do stron
    wychodza z opoznieniem.
    powodzenia
    Haxo