    From: "yar65" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura legalizuje piractwo
    Date: Sun, 20 Mar 2005 20:30:16 +0100
    Sender: y...@p...onet.pl@hn94.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:l5ii1d.t4t.ln@ziutka.router...

    > Jeśli sprzedawca powieli instrukcję aby dołączyć ją do sprzętu, to MZ jest
    > to działanie służące twórcy.
    Przedmiotem sprzedaży była tylko instrukcja bez sprzętu.

    > Zaś co do p.2 to faktycznie jest MZ mocno sporne co i kiedy bywa
    > oryginałem. Nie podajesz żadnych szczegółów, ale sam fakt że instrukcja
    > jest powielona metodą kserograficzną nie oznacza, że jest ona
    > nieoryginalna. Podaj więcej szczegółów to się pozastanawiamy.

    Sprzedający wystawił aukcję sprzedaży oryginalnej instrukcji
    radiomagnetofonu Blaupunkt za 19,99 zł podkreślając, że jest to taka sama
    instrukcja, jaką producent dodaje do sprzętu. Po odebraniu przeze mnie
    przesyłki i zwróceniu mu na ten temat uwagi - przyznał, że nie posiada
    oryginalnej instrukcji a tylko kserokopię, więc sam potwierdził, że nie miał
    ORYGINAŁU - (to było dołączone do wniosku do prokuratury).

    > A w ogóle warto się tak szarpać o głupią instrukcję? :)

    Od jakiej kwoty WARTO ?
    Oczywiście, że jest to sprawa dyskusyjna.

    pozdrawiam