    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <p92a2b$f84$6@node1.news.atman.pl> <p93bri$m88$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab56d42$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <cRhtC.78579$of3.58715@fx04.ams1>
    <r6auvjod7a8k.1nu5wll6dt6tj$.dlg@40tude.net>
    <qJqtC.69633$LL6.36959@fx09.ams1> <p95rfp$vmk$7@node1.news.atman.pl>
    <elCtC.110383$s07.20992@fx08.ams1> <p97ija$lvr$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab79b06$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <p98aos$3d6$3@node1.news.atman.pl>
    <5ab7b6b3$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <p98j07$3d6$7@node1.news.atman.pl>
    <5ab8246d$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <p99ta0$pt5$2@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Date: Mon, 26 Mar 2018 15:14:50 +0200

    dyskusyjnych:p99ta0$pt5$...@n...news.atman.pl...

    >Innego wyjścia nie widzę. Ktoś sfałszował albo próbki albo wyniki.
    >Niekoniecznie policja, ale w naturalny sposób stoją dość wysoko w
    >rankingu.

    >A skąd pomysł, że nie wiedzieli kogo wrabiają?

    To by chyba nie czekali dwoch lat.

    >BTW - odcisk szczęki ponoć zaginął. Nasuwa mi się analagia do
    >niedziałającaego akurat tego dnia monitoringu na komisariacie.

    Ale widzisz sprawe Jaroszewicza - w pudle oddanym rodzinie przez sad
    znalazly sie folie z odciskami ... to moze poszukajmy w podobnym
    pudle.

    >Raczej pies to żaden dowód.

    Sady zdaja sie im wierzyc mocno.

    >Nie - zwykła matematyka. Innej możliwości niż celowe działanie
    >praktycznie nie ma. Można się pomylić raz. Jak ktoś jest wyjątkowo
    >niedbały to dwa. Jak ktoś jest idiota (ale ci w laboratoriach raczej
    >nie pracują) to można się mylić cały czas, ale raczej losowo.

    >Jasne. Bo świat kryminalistyki nie słyszał nigdy o fałszowaniu
    >dowodów.

    Tu jednak przymkneli druga osobe, wiec chyba nie sa te wyniki takie
    diametralnie inne.

    >Akurat sedzia nie ponosi winy, chyba że założymy, że powinien wziąc
    >pod uwagę, że śledztwo było ustawione żeby wrobić niewinnego
    >człowieka.

    A jednak sie mowi o tych 12 swiadkach co dali alibi - wiec chyba
    jednak sedzia.

    >Dowody były tak mocne, że sam bym uznał, że tych 12 świadków jest w
    >zmowie.

    Bez dotarcia do materialow ze sledztwa sadu - trudno powiedziec.
    Moze po prostu sedzia nie doczytal ze ekspertyza DNA wyjatkowo malo
    dokladna...

    J.