  • Data: 2018-03-22 09:10:50
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Mar 2018 23:58:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Chcę wierzyć, że to konfabulacje. Sensu procesowego w tym żadnego nie
    > widzę. Podejrzany może się przyznać, albo odmówić składania wyjaśnień.

    Widać że nie trafiłeś w ich łapy. I obyś nie trafił :) W policji każdego
    rodzaju jest nadreprezentacja osobników sadystycznych czy
    socjopatycznych. Jedyny sposób na to żeby nie zabijali czy nie
    torturowali to żelaźnie przestrzegany obowiązek filmowania każdej
    sekundy "czynności" z zatrzymanym, włącznie z ciemnymi korytarzami i
    sraczmi i oddalanie każdej sprawy w jakiej stwierdzono brak ciągłości
    filmu. Jaskółki już są, w jakimś amerykańskim stanie wprowadzono coś
    takiego.
    --
    Jacek
    I hate haters.