    From: animka <a...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z kominem wentylacyjnym
    Date: Sun, 19 Nov 2006 23:26:13 +0100

    witek napisał(a):

    > Jakoś sąsiad na dole nie zamontował sobie przypadkiem jakiegoś wiatraczka,
    > żeby mu lepiej wyciagało?

    Sąsiad ( np. jest on murarzem) na ostatnim piętrze mógł zamurować tak,
    że tylko on miał powietrze, reszta (w pionie) dusi się. Ja byłam bez
    powietrza w kuchni przez parę lat. Kominiarze robiący kontrole kominów w
    mieszkaniach na zlecenie administracji nigdy nic rzekomo nie zauważyli.
    Kiedyś tam przyszedł murarz z administracji i od strony dachu rozwalił
    te cegły/mur.
    Kominiarze to pasożyty. Zamiast wykonywać swoja prace łażą po
    mieszkaniach i żebrzą pieniądze. Ludzie myślą, że przyszli "zbadać"
    drożność wentylacji-wpuszczają ich do meiszkania a potem się okazuje, że
    oni przyleźli po pieniądze. Wtryniają ludziom kalendarze (taka kartka).
    W tym roku nie dałam się nabrać i nawet do kraty nie podeszłam.
    Powiedziałam, że za kalendarz, który za chwile wylądowałby w koszu na
    śmieci-dziękuję.

    --
    animka