    From: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze zrozumieniem ustawy
    Date: Mon, 23 Aug 2004 23:46:40 +0200

    Użytkownik "AdamF" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:wVpWc.95696$vG5.5025@news.chello.at...
    > Nie trzeba - i nic nie da - nie sądzę że odpowiedzą.

    Odpowiedzieli z BPI Ministerstwa, dosatlem telefon do kogos kto sie tym
    zajmuje. Jutro zadzwonie i sie postaram dowiedziec co i jak.

    > Nie znam szczegółów sprawy - zbytnio się nie rozpisałeś.
    > W każdym razie z tego co można się domyśleć: skoro umowa została
    rozwiązana
    > zanim doszło do jej wykonania to również ten punkty umowy nie powinien być
    > wykonany. No chyba że nioewypełnienie postanowień umowy nie było zawinione
    > przez pośrednika i poniósł już koszty (powinien je wyraźnie wskazać)

    Sprawa wyglada tak ze umowa nie zostala wykonana. Biuro jedno stronnie
    rozwiazalo umowe, dostalem powiadomienie poczta (listem zwyklym). Napisali
    tam ze oplata organizacyjna majaca pokryc koszta skierowania do pracy za
    granica.
    Powodem zerwania tej umowy bylo nie dopelnienie obowiazku (zawartego w
    umowie) dostarczenia do biura zasw. o niekaralnosci przez _niektore_ osoby.
    Ja to zrobilem, oczywiscie mam potwierdzenie odebrania tego zaswaidczenia na
    kopii. Umowe mam imienna, miedzy mna a biurem, wiec to ze ktos z grupy nie
    doniosl papierow to raczej nie powinien byc moj problem.

    Pozdrawiam
    Rafal