eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z wyznaczaniem terminu rozprawy przez sąd administracyjny › Re: Problem z wyznaczaniem terminu rozprawy przez sąd administracyjny
    From: "J.A." <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z wyznaczaniem terminu rozprawy przez sąd administracyjny
    Date: Tue, 10 Jan 2006 15:03:37 +0100

    Tue, 10 Jan 2006 14:46:55 +0100, na pl.soc.prawo, kam napisał(a):

    > Sam cytowałeś cały ten przepis, więc przeczytaj ust.1 i odpowiedz sobie
    > na pytanie w stosunku do jakiej jednostki organizacyjnej może podejmować
    > decyzje przewodniczący wydziału.

    Masz rację. Umknęło mi.
    Chodzi zdecydowanie o wydział.
    Trochę mi to wyjaśniło sprawę, tylko nadal nie rozumiem dlaczego
    inne wydziały wypadają tak świetnie na tle tego jednego.
    Wyobrażam sobie np. sytucję, że np. w lipcu 2005 na 9 tys. spraw
    ten jeden wydział ma 5 tys, a cała reszta tylko 4 tys, tylko kto
    w takim razie wyciąga te 2 tys. miesięcznie w tym czasie? Przy
    tym tempie po kilku miesiącach pozostałe wydziały skończyłyby
    swoją robotę i i tak musiałyby odciążyć przeciążony wydział, bo
    zdecydowanie więcej załatwiają spraw niż nowych wpływa. Tak czy
    inaczej więc w ciągu roku obciążony wydział powinien się wyrobić.
    W każdym razie przyznaję ci rację, bo obciążenie wydziału wiele
    wyjaśnia i na razie nie znajduję lepszego wytłumaczenia tej
    sprawy.

    --
    J.A.