  • Data: 2002-04-08 13:54:02
    Temat: Re: Problem z ratami w Lukasie
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8p3m9$rni$...@n...tpi.pl...
    > Niestety kradzież dokumentów zgłosłem dopiero po kilku godzinach zanim
    ktoś
    > już zdązył je wykozystać

    Hmmmm.... A skąd wiesz dokładnie, kiedy zostały one wykorzystane? NA umowie
    ratalnej była dokładna godzina ?
    Poza tym, składając doniesienie o kradzieży podałeś przecież chyba godzinę
    wcześniejszą niż ta, którą akurat widziałeś na zegarze w komisariacie,
    prawda? Powienieneś podać faktyczną godzinę utraty dokumentów.

    Poza tym, nie martw się - niedawno mnie przytrafił się "kontakt ze
    złodziejem" - też straciłam dokumenty. Policjant, któremu zgłaszałam ten
    fakt, uspokoił mnie, że jestem "chroniona przez prawo" (przed użyciem moich
    dokumentów) od momentu, gdy komukolwiek powiedziałam o zdarzeniu (w moim
    przypadku było to od chwili, gdy wypadłam z własnego biura, wykrzykując cały
    znany mi zbiór wyrazów nieparlamentarnych) - wystarczy, jesli mam na to
    świadków.

    I pozostaje jeszcze kwestia tego, że umowę kredytową trzeba przecież
    podpisywać, a Ty nieczego chyba nie podpisywałeś ??
    Monika