eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask). › Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!feeder.news-service.com!postnews.google.com!d7g2000prl.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    From: causa1980 <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z naprawą gwarancyjna laptopa. Lenovo R61i (pekniety zatrzask).
    Date: Mon, 6 Apr 2009 13:17:23 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 55
    Message-ID: <3...@d...googlegroups.com>
    References: <4...@o...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 78.88.117.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239049043 21716 127.0.0.1 (6 Apr 2009 20:17:23 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 20:17:23 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d7g2000prl.googlegroups.com; posting-host=78.88.117.207;
    posting-account=9EJCGgoAAABb1aRwDblsRXwIkj1ZCCO4
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.8)
    Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583775
    [ ukryj nagłówki ]

    On 3 Kwi, 15:32, Pawelek <e...@w...pl> wrote:
    > Dzień dobry wszystkim dobrym duszom na tej grupie :-)
    >
    > Do tej pory byłem jedynie biernym czytelnikiem grupy, który przygląda
    > się kłopotom codziennym osób tutaj piszących oraz ewentualnym
    > rozwiązaniom. Niestety w końcu i ja wpadłem w sidła niewiedzy
    > przepisów i ewentualnego stosowania na codzień prawa w przedmiotowym
    > temacie...
    >
    > Nawiązując do mojej historii opisanej na grupie merytorycznie
    > zajmującej się tematyką sprzętu komputerowego:
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/e56a...
    >
    > W skrócie: kupiłem laptopa Lenovo R61i, w którym po 7 miesiącach
    > zaczęła pękać obudowa na około zacisku. Udałem się do serwisu Ram-
    > serwis, który jest autoryzowany oraz działa w imieniu Lenovo. Po
    > krótkiej rozmowie otrzymałem w biurze informacje, że nie powinno być
    > kłopotów z realizacją gwarancji oraz że sprzęt zostanie przesłany do
    > Warszawy. Po kilku dniach otrzymałem na telefon komórkowy sms, że
    > serwis prosi o kontakt. Oczywiście oddzwoniłem i otrzymałem
    > informacje, ze serwis odmawia naprawy gwarancyjnej. Odpowiedni
    > protokół otrzymałem na e-mail.
    >
    > Poprosiłem o informacje czy zostanę obciążony jakimikolwiek kosztami i
    > otrzymałem informacje, że będe musiał zapłacić za diagnozę
    > ( sprawdzenie czy komputer podlega gwarancji!) 84.18zł.
    >
    > Kochani! Jeśli wiecie to dajcie mi info co mogę zrobić w rzeczonej
    > sprawie, czy ktoś miał już do czynienia z podobną sytuacją oraz czy
    > jest to prawnie dopuszczalne aby pobierać od klienta pieniądze za
    > sprawdzenie czy usterka jest usuwana na gwarancji.
    >
    > Z pozdrowieniami
    > Paweł

    Mam podobnego laptopa IBM R61i u jestem bardzo zadowolony z niego. Nic
    mi się nie dzieje. Właśnie na nim piszę.

    Co do sprawy, jeżeli w gwarancji nie ma nic na temat jakichkolwiek
    opłat to nie ma podstaw do obciążenie Ciebie opłatą. Jest obowiązkiem
    gwaranta rozpatrzyć zgłoszony problem sprzętu, nawet jak nie ma
    podstaw do naprawy na podstawie gwarancji. Zastanów się również nad
    skorzystaniem z rękojmi. Może problem z obudową powstał na skutek
    wady, która była już przy zakupie laptopa. Raczej wątpliwa to sprawa:)

    Pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1