    From: "Hautameki" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z butami
    Date: 14 Mar 2007 12:34:38 -0700

    On 14 Mar, 19:14, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Tak jest w rzeczywistości. Obecnie prawo nie umożliwia zwrotu zakupionego
    > towaru w przypadku jego zgodności z umową (wyjątkiem jest sprzedaż
    > wysyłkowa).
    > Jest to zresztą słuszne rozwiązanie - dlaczego sprzedawca miałby honorować
    > odstąpienie od prawidłowo zawartej umowy tylko z powodu kaprysu jakiejś
    > kretynki?

    Nazywasz moją dziewczynę kretynką? Wydajesz opinię o sobie w tej
    wypowiedzi, pozakując jak wielkim prostakiem jesteś.

    > Wymiana towaru na inny to także tylko uprzejmość sklepu w stosunku do
    > klienta.
    > Do tego dochodzi kwestia możliwości wycofania transakcji elektronicznej, ale
    > to już zależy od technikaliów umowy z bankiem i dla zasady handlowej, o
    > której pisałem jest nieistotne.
    >
    > BTW - "spowrotem" pisze się "z powrotem". Chyba, że jest się młotem...

    Pisałem w pośpiechu Pani Redaktor, złośliwość twoja nie zna granic.
    Brak kultury i wywyższanie się jest twoim problemem. Grzecznie
    zapytałem o rozwiązanie zaistniałej sytuacji, nie musisz od razu
    ubliżać, atakować, wytykać czyjeś niedoskonałości i pluć!
    Człowiekiem gardzi człowiek, straszne czasy!