    From: "Komornik" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z PKP
    Date: Wed, 20 Mar 2002 21:41:43 +0100

    Użytkownik "tomek" <t...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
    news:a7alsk$13l$1@korweta.task.gda.pl...
    > Jadąc 4 października 2001 pociągiem konduktor zakwestionował
    > oryginalność pieczątki w mojej legitymacji studenckiej ( pieczątka ta była
    > ważna do 31 października 2001) . Najpierw chciała mi ją zabrać a potem
    > chciał mnie wysadzić i zaciągnąć na policje. Będąc pewnym siebie nie
    > zgodziłem się na takie rozwiązanie.Po kilku minutach kłótni ( konduktor
    > trochę zwątpił ) doszliśmy do porozumienia. Konduktor wypisał mi mandat i
    > zapewnił, że jeśli legitymacja okaże się oryginalna to odesłać im ten
    mandat
    > i zaświadczenie z dziekanatu i będzie po sprawie.
> [...]

    Niema problemu. Na rozprawie wystarczy ze bedziesz mial zaswiadczenie z
    dziekanatu ze byles w tym czasie studentem. To razem z legitymacja stanowia
    niepodwazalne dowody ze konduktor sie mylil ze w spoze masz bezwzdledna
    racje. Niemartw sie przy okazji posmiejesz sie jak zobaczysz dzialanie sadow
    w tym kraju.
    pozdr