  • Data: 2005-07-05 08:45:22
    Temat: Re: Problem rozwiązał się sam
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "czubcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dabg9o$646$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Grzesiex" napisał w wiadomości

    > Teraz widać skuteczność zabezpieczeń, i tego kojca i tego płota. Teraz
    > pewnie postraszy albo i udziabie kogoś na mieście. Właściciel pewnie nadal
    > twierdzi że wszystko jest ok. On ma psa, reszta świata niech sie tym
    > martwi. Głupota ludzka nie zna granic.

    zartujesz czy na prawde jestes tak "okrojony" ?
    Przeciez mogl uciec w sytuacji gdy
    1. byl na spacerze
    2. byla otwarta fyrtka, bo akurat ktorys z domownikow wrocil

    .... i tu jeszcze mozesz pewne mnostwo innych sytuacji wpisac co nei
    ktoniecznie oznacza ze plot byl zly.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"