  • 1. Data: 2007-06-09 21:04:26
    Temat: Problem
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam następujący problem: w 1999 roku otrzymałem od rodziców dom (darowizna),
    w 2003 się ożeniłem a w 2005 roku dobudowaliśmy z żoną piętro nad
    istniejącym parterem (ze wspólnego kredytu hipotecznego). Żona chce abym
    przepisał jej połowę domu,a ja uważam że jest ona współwłaścicielką domu.
    Prosze o wyjaśnienie kwestii czy mogę żonie "dać" połowę domu, tak żeby
    miała to "na papierze".

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 2. Data: 2007-06-09 21:07:21
    Temat: Re: Problem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    UE pisze:

> [...]
    > piętro nad istniejącym parterem (ze wspólnego kredytu hipotecznego).
    > Żona chce abym przepisał jej połowę domu,a ja uważam że jest ona

    Żona nie jest współwłaścicielką domu.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-06-09 21:16:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 9 czerwca 2007 23:04
    (autor UE
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4f4tg$4fh$1@nemesis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > abym przepisał jej połowę domu,a ja uważam że jest ona współwłaścicielką
    > domu. Prosze o wyjaśnienie kwestii czy mogę żonie "dać" połowę domu, tak

    Ale po co Ci walka z byłą żoną? Nieruchomości to przykra sprawa i złośliwa i
    wredna współwłaścicielka możne wiele namieszać. Jak już bardzo coś chcesz
    jej dawać, daj jej kasę za ,,jej'' część, bo w efekcie możesz stracić
    wszystko a jeszcze dopłacać regularnie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl,
    e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl

  • 4. Data: 2007-06-09 21:24:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Powinniście pomyśleć o spisaniu intercyzy.

    Na razie nie mam z kim spisać intercyzy :)

  • 5. Data: 2007-06-09 21:39:30
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

  • 6. Data: 2007-06-09 23:11:17
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wredna współwłaścicielka możne wiele namieszać. Jak już bardzo coś chcesz
    > jej dawać, daj jej kasę za ,,jej'' część, bo w efekcie możesz stracić

    Jeden ochajtał Johnsona, drugi rozwiódł UE...

    Szybko to na grupie leci ;)

    pozdr

    Monika

  • 7. Data: 2007-06-10 18:14:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 10 czerwca 2007 01:11
    (autor Idiom
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4fc4a$b5h$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Jeden ochajtał Johnsona, drugi rozwiódł UE...

    Nie rozwiódł... Wiem, że jest dopiero przed rozwodem, ale takie tematy jak
    nieruchomości nie są na już na na lata. Więc całościowo powinien to
    przemyśleć.

  • 8. Data: 2007-06-10 18:31:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    > Jeden ochajtał Johnsona, drugi rozwiódł UE...

    Nie rozwiódł... Wiem, że jest dopiero przed rozwodem, ale takie tematy jak
    nieruchomości nie są na już a na lata. Więc całościowo powinien to
    przemyśleć.

  • 9. Data: 2007-06-10 20:16:28
    Od: "UE" <l...@w...pl>

    Nie rozwiódł... Wiem, że jest dopiero przed rozwodem, ale takie tematy jak
    nieruchomości nie są na już a na lata. Więc całościowo powinien to
    przemyśleć.

    nie chce się rozwodzić ani nic podobnego, dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam Karol

  • 10. Data: 2007-06-10 21:31:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 10 czerwca 2007 22:16
    (autor UE
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f4hm8k$6sk$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > nie chce się rozwodzić ani nic podobnego, dziękuje za wszystkie
    > odpowiedzi.

    No i uważasz, że uda Ci się ją przebłagać domem? Bez sensu wg mnie...