  • Data: 2004-05-26 06:04:38
    Temat: Re: Próba wyłudzenia
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Redbox" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c8vnlf$mgo$1@fargo.cgs.pl...
    > WOJSAL - skąd u Ciebie tyle nienawiści do ludzi?

    U mnie zlosc do ludzi?
    A co powiesz o czlowieku, ktory szuka
    sposobu by kogos ukarac tylko dlatego,
    ze cos mu sie wydaje?
    Czy to ja doszukuje sie "wyludzenia pieniedzy"
    u innych osob?
    To ja sie pytam Ciebie: skad u urzednikow
    bierze sie tyle nienawisci do podatnikow?
    Skad tyle zlej woli by ich scigac, nekac
    zamiast probowac pomoc, wyjasnic.
    Czy kazdy, kto sklada nieprawdziwe zeznania,
    nieprawidlowy wniosek musi byc przestepca,
    swiadomym swego czynu?

    Nie jest wielka sztuka scigac obywatela
    za to ze niedopelnil formalnosci, czy za to
    ze np. nieswiadomie zlozyl falszywe oswiadczenie.
    Tym bardziej, ze urzednik nie ponosi
    ZADNYCH konsekwencji swojego oskarzenia
    (jesli oskarzenie bylo falszywe). A obywatel
    juz ponosi odpowiedzialnosc za swoje bledy.
    Nie sztuka jest procesowac sie na koszt
    podatnika. itd, itd

    > Padło pytanie o konkretną sprawę, bez żadnych szczegółów, bez mowy o
    dowodach,
    > ich sile, czy innych okolicznościach sprawy, a Ty wymyślasz jakieś swoje
    > teorie, które nie mają żadnego związku z samym pytaniem.

    A jakiez dowody masz na na to, ze "Pani X w celu wyłudzenia
    świadczenia pieniężnego zlozyla falszywe oswiadczenie"?

    > To właśnie Ty bawisz się w Sherlocka Holmesa szukając innych wątków, a co
    > gorsza, robisz to z jakąś dziwną złością. (?!)

    To prawda, ze nie mam ochoty tolerowac
    zlosliwosci urzednikow, ktorzy zamiast sluzyc
    podatnikom czesto traktuja ich jak intruzow
    lub przestepcow.

    > Pozdrawiam i mam nadzieję, że zły nastrój szybko Ci minie.

    Tak, wystarczy skrytykowac Pana Urzednika Panstwowego
    a juz wiadomo, ze mam zly nastroj.
    Ja tylko osmielilem sie skrytykowac chora,
    i nadal jeszcze czesta, postawe urzednika,
    ktory traktuje obywatela jak przestepce.

    Szkoda, ze nie odpowiedziales na pytania
    jakie tam zadalem. A Twoja wypowiedz sugeruje,
    ze nie odcinasz sie od tych zlych postaw,
    ktore zasygnalizowalem. Byloby krzywdzace
    mowic ze wszyscy urzednicy panstwowi
    sa zli, niepotrzebni itp. Jednak
    szkoda, ze przynajmniej nie powiedziales
    ze postawa urzednika, jaka opisalem
    jest conajmniej niewlasciwa. Jest
    szkodliwa i dla podatnika i dla
    innych, rzetelnych urzednikow...